Ferea! Colecţia de seară primăvară-vară la Forumul Femeilor Rome din România

De ziua femeii, cele 350 de membre ale Forumului Femeilor Rome din România s-au întâlnit, în premieră, ca să-și aleagă președinta și să sărbătorească lansarea unirii.

La începutul zilei au fost luări de cuvânt: gata cu victimizarea, sus cu epoca modernă. Așa că nu am ajuns decât după ora 15, la masa festivă, unde n-a avut voie niciun domn care nu era ziarist. Am aflat însă că cel mai inspirant discurs l-a avut o anume doamna Viorica, mică, dar dură. Când am felicitat-o mi-a mărturisit că era veselă pentru că doar ce împăcase, cu o zi în urmă, două clanuri pe care nici Poliția nu reușise. Am vrut să o întreb dacă era un fel de bulibașă, dar mi-a luat-o cineva înainte care a întrebat-o dacă e mediator. Iar ea a răspuns: „Toată viața am fost  și n-am știut că se numește așa”.

🙂

Leave a Reply

